Wednesday 3 August 2011

2 [r][a][m][a][d][a][n]


alhamdulilah.!!setakat nie aku stii berpose penuh..

lepas bebrbuke aku tersalah makan ubat yg dibeli mak..penyudahnye aku dikerjakan ke klinik lepas mak & ayah balik terawih ..abis muke n badan3 merah mcam kena siat..

sampai kat 'klinik mahkota' aku dgr akan diberi injection, mak rela aku dicucuk ..actly aku xske dgn JARUM SUNTIKAN.!! gara-gara mak nk tgk aku cepat baik, 1 injection kena kt p******* aku ..emm tgk jarum tu sgt pnjg, aku still nk menangis walaupn umur aku da 22..(mak ckp cam dak kecik.!!)

otw balik umh,kesan ubat yg diberikan sgt tinggi..aku terlena dlm keta, n sampai jek kt rumah,aku xbole jalan sgt.macam terhuyung-hayang.aku terus tdo tnpe sedar selepas selesai update status BBm ..


p/s - tq mak & ayah .. <3 u so much.!!





No comments:

Post a Comment